Jos myyt aikaosuuksia, olet tullut oikeaan paikkaan. Koska olemme pisimpään toiminut aikaosuuksien jälleenmyynnin välittäjä Euroopassa, henkilökunnallamme on yhteensä 175 vuoden kokemus teollisuudesta. Monissa maissa edustettuna tehtävämme on myydä aikaosuustuotteita suoraan kuluttajalle valtavasti säästämällä.
Olemme rakentaneet maineen henkilökohtaiseen palveluun ja asiakaspalveluun. Kukaan yrityksessä ei ole ollut tämän jatkuvan aloitteen edelläkävijä kuin myyntitiimimme. Nämä ovat etulinjan henkilökunnan jäsenet, jotka auttavat aikaosuuksien omistajia myymään aikaosuuksia monenlaisilla tekniikoilla.
Tällä viikolla Matkailu ja vapaa-aika -ryhmän myyjä on ystävällisesti vienyt aikaa kiireisiltä aikatauluiltaan, jotta jokainen tutustuu hieman paremmin.
TLG: Mitkä ovat kysymykset, joita aikaosuuksia myyvät asiakkaat usein kysyvät?
Myynti: "Kuinka kauan olet ollut liiketoiminnassa?" on yleinen kysymys, ja olemme ylpeitä siitä, että juhlimme 25. vuotta. "Kuinka kauan olet työskennellyt yrityksessä?" on toinen. Koska olemme kumpikin olleet täällä eri ajanjaksoja, meillä kullakin on erityisiä vahvuuksia ja 'markkinarakoja', joita käytämme maksimoidaksemme myynnin. "Mistä tiedämme, että olet hyvämaineinen?" on luultavasti yleisin kysymys. Se on myös helpoin vastata, koska olemme sidoksissa hallintoelimen RDO: han ja kaikki myyntirahat ovat luottamuksellisia riippumattomien toimitsijoiden toimesta.
TLG: Oletko käynyt aikaosuuslomakohteessa? Millainen se oli verrattuna ei-aikaosuuksiin?
Myynti: Kyllä, useat tiimimme jäsenet ovat käyneet aikaosuuksien lomakohteissa, kuten Club La Costa Paradise Clubissa ja Sunset Bay Club Teneriffalla, Alpine Club Itävallassa, Marriott's Village d'Ile-de-France Pariisissa ja Barnsdale Country Club ja Passage House Englannissa vain muutamia mainitakseni! Olemme kaikki samaa mieltä siitä, että suosimme aikaosuuksia muut kuin aikaosuuksien majoitus, koska mukavuudet, tilat ja sijainti ovat yleensä korkeampi.
Timeshareen myynti on tiimipyrkimystä!
TLG: Mikä pitää sinut aikaosuuden alalla?
Myynti: Me kaikki rakastamme puhua erilaisten ihmisten kanssa ympäri maailmaa. Siellä on myös selvä tunne saavutuksesta, kun olemme auttaneet jotakuta, joka myy aikaosuuksia; rakastamme kuulla tyytyväisiltä ostajilta! Lomat ovat monien ihmisten ainoa ylellisyys kerran tai kahdesti vuodessa, joten sen toteuttaminen on todella hieno tunne.
TLG: Mitä pidät osana myyntiä?
Myynti: Vilkas ilmapiiri, kun me kaikki myymme, saavutamme ja teemme yhteistyötä saadaksemme asiakkaamme onnelliseksi. Joukkueessa on ehdottomasti hauska tekijä ja tunne ystävyydestä. Vahvistamme tätä entisestään tapaamalla työajan ulkopuolella. Olemme kaikki ystäviä ja välitämme toisistamme, ja juhlimme toistensa saavutuksia.
TLG: Jos voisit jäädä mihinkään timeshare-lomakohteeseen maailmassa, mikä olisi se ja miksi?
Lora: Sheraton Vistana Resort perhelomalle. Se on lähellä Disney, ja majoitus ja palvelut näyttävät upeilta.
Kellie: Moon Palace Meksikossa, koska se näyttää ja kuulostaa upealta, laadukkaalta lomakohteelta.
paula: Manhattan Club. Rakastan New Yorkia! Todella, mikä tahansa kaupunkipohjainen lomakeskus, koska rakastan olla keskellä hälinää.
Jaime: Royal Club Palm Jumeirahissa Dubaissa - se näyttää upealta!
Gary: Bushmanin Nek Berg and Trout Resort Etelä-Afrikassa. Näkymät näyttävät aivan upeilta.
Heather: Marriott on 47 Park Street, koska se on luultavasti mahtavin aikaosuus maailmassa ja minä rakastan kokemusta!
Joten jos tarkastelet parhaillaan Myy aikaosuuksia, nyt kun olet tavannut ystävällisen Travel and Leisure Group -myyntitiimin, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin seuraavalla mukavuudella. Yli kahden vuosikymmenen kokemuksella aikaosuuksien jälleenmyynnistä, sinua ei voida paremmin hoitaa.
Matkailu ja vapaa-aika: turvalliset kädet epävarmassa maailmassa.