Laskutusosuuksien jälleenmyynti on kasvava markkina. Paljon on selvää, kun tarkastelet lukuja. Jälleenmyynti on noin 10% kaikista aikaosuuksista, jotka on ostettu vuosi vuodelta Euroopassa ja Yhdysvalloissa.
Tällainen kasvu johtuu osittain hyvämaineisista aikaosuuksien jälleenmyyntivälittäjistä, jotka ovat yhteydessä teollisuuden hallintoelimiin, kuten RDO: han, TATOC: iin ja ARDA: han. Vuoden 2016 vuotuisessa RDO-konferenssissa Interval Internationalin presidentti David Gilbert otti ohjat ja esitti esityksen, jossa korostettiin joitain avainkysymyksiä jälleenmyyntimarkkinoiden kasvusta.
Timeshare Resale: 2015 Insight -tutkimus
II: n vuoden 2015 Insight Study -tutkimuksen tarkoituksena oli saada parempi käsitys aikaosuuksien omistajista neljällä maailman avainalueella. Siellä oli Eurooppa, USA, Aasia / Tyynenmeren alue ja Meksiko. Tutkimus kattaa sellaiset merkittävät kohdat kuin:
- Missä he ostivat aikaosuutensa
- Tekijät, jotka johtivat niiden ostoon
- Minkälainen omistusoikeus aikaosuokeen tuotteeseen
- Mistä he todennäköisimmin hankkisivat lisää osa-aikaisia tuotteita ja paljon muuta
Tulokset valaisivat varmasti kaikille alan ammattilaisille, etenkin niille, jotka ovat mukana jälleenmyyntimarkkinoilla. Jos markkinat ovat markkinarakoja jonkin verran niche-alalla, meidän on toimittava kovaa työtä! Paljon osaa aikaosuus jälleenmyyntisopimuksen välittäjistä johtuu tarpeesta nostaa ja mukauttaa kuluttajien käsitystä. Niille, joille aikaosuudet eivät ole oikea lomatuote, on helppoa nähdä, että tuotetta pidetään "riisuttuna" tai "huijauksina".
Koko teollisuus on kuitenkin osoittanut paljon aikaa ja vaivaa tämän muuttamiseen. Nyt on olemassa vakiomenettelyt, tiukat ohjeet ja eettiset ohjeet sekä ammattimainen imago. Kaikki tämä on tehty tarjoamaan loma-tuote, joka on yhtä elinkelpoinen kuin mikä tahansa muu.
Timeshare-kehittäjät vs. Timeshare-jälleenmyynti
Insight Study -tutkimuksen mukaan lomakohteiden kehittäjät osoittavat suurimman prosenttiosuuden olevan aikaosuuksien omistajien ensisijainen ostolähde. Jälleenmyyntimarkkinat ovat kuitenkin lähde 4–9 prosentille omistajista maailmanlaajuisesti. Tiedämme, että se saattaa kuulostaa matalalta! Harkitse kuitenkin pelkästään Yhdysvaltain aikaosuusteollisuutta, jonka arvo on 9.4 miljardia dollaria. Se ei ole niin pieni viipale piirakasta!
Näyttää myös siltä, että omistajat antoivat samanlaiset vastaukset tekijöihin, jotka vaikuttavat heihin ostaessaan aikaosuuksia. Kolme neljästä maailman alueesta piti lomakohteen / yksikön laatua ensisijaisena näkökohtana. Kukaan ei halua ostaa aikaosuuksia nuhjuisessa, siistissä lomakohteessa tai kaatuneessa yksikössä. Itse asiassa 90% lomailijoista ilmoittaa laadukkaammasta lomasta, kun majoitusyksikköön kuuluu keittiö (Howard Nusbaum, RDO7-konferenssi).
Sijainti oli myös korkean tason tekijä useimmille. Jokainen haluaa lomansa jonnekin, joka sopii heille, joka antaa heille paeta ja stimuloi heitä. Mutta tietysti myös kustannukset ovat tärkeitä, ja ostohinta on kolmanneksi tärkein tekijä omistajille. Muut tekijät, kuten vuotuiset ylläpitopalkkiot, pörssin pätevyys ja käytön joustavuus, ovat myös pelissä.
Perinteinen vs. moderni
Joustavuus on itsessään yhä kasvava huolenaihe. Yhä useammat omistajat eivät enää halua omistaa aikaosuuksia perinteisellä kiinteällä viikolla. Sen sijaan lomakeskuksen kehittäjät näkevät puomi kelluvissa viikoissa. Omistajat voivat käyttää näitä viikkoja milloin tahansa asetetuissa "vuodenaikoissa", riippuen saatavuudesta. Muut omistajat saattavat sijaita omistukseensa aikaosuudet. Omistajat voivat käyttää niitä lomille joka kerta vuodessa, eivätkä ne ole sidoksissa tiettyyn lomakeskukseen. Sen sijaan he voivat valita sijainnin valikoimasta, joka usein ulottuu maapallolle. II: n tutkimus osoitti, että suurin osa pisteiden omistajista löytyy Aasian ja Tyynenmeren alueelta, 31%: ssa.
Ja nyt tulemme tuleviin ostoihin, koska kuka ei rakasta toistuvaa asiakasta? Suurin osa omistajista, jotka todennäköisesti ostavat useamman aikaosuuden, oli Meksikossa, 37%: ssa. Eurooppa ja Aasia / Tyynenmeren alue seurasivat tiiviisti, USA: n omistajat näyttivät 12-prosentin. Ja jälleenmyyntimarkkinoilla seuraavat tilastot ovat ylpeimmät:
8% eurooppalaisista aikaosuuksien omistajista ilmoitti ostavansa tulevaisuuden aikaosuuksia jälleenmyyntiyritykseltä. Tämä luku nousi 16 prosenttiin Aasian / Tyynenmeren alueella ja nousi hämmästyttävään 23 prosenttiin Yhdysvalloissa. Tämä osoittaa, että jälleenmyyntimarkkinoiden suosio todella kasvaa. Tämä johtuu alan korkeuksista, kertyneestä tiedosta ja tietysti säästöistä, joita voidaan saavuttaa.
Miksi ostaa Timeshare Resale?
Voit ostaa lähes täsmälleen saman tuotteen, jota saat lomakeskuksen kehittäjältä jälleenmyyntimarkkinoilla. Kuitenkin, aina tee tutkimuksesi valitsemallesi aikaosuuksien jälleenmyyjälle. Varmista, että valitset yhden, joka on sidoksissa alan hallintoelimiin, kuten RDO: han, TATOC: iin ja / tai ARDA: han.
Kun ostavat aikaosuuksien jälleenmyyntiä, saat laadukkaita kauppoja murto-osalla siitä, mitä maksisit lomakeskuksen kehittäjälle tai rahastoyhtiölle. Tämä johtuu siitä, että jälleenmyyjillä ei ole kehittäjille aiheutuvia myynti- ja markkinointikustannuksia. Löydät usein, että aikaosuuksien jälleenmyynti viikkoa ja pisteitä tulevat merkittävälle alennukselle, joskus jopa niin korkealle kuin 80% kehittäjien hinnoista.
Tietenkin jotkut lomakohteet asettavat tiettyjä rajoituksia klubin etuihin, mutta sinulla on aina samat lomakeskukset ja mukavuudet.
Matkailu- ja vapaa-ajan ryhmien aikaosuuksien välittäjät ovat pisimpään toimivia jälleenmyyjiä Euroopassa. Meillä on oma joukko välittäjiä Auttaa sinua löytämään oikea aikaosuudet tarpeisiisi. Jos haluat vuosittain kiinteän tai kelluvan viikon tai jopa pisteitä jäsenyyden koko salkun odottamassa sinua, voimme auttaa.
Matkailu- ja vapaa-ajan ryhmä: ihmisten löytäminen paikkoihin ... mielihyvällä!